کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 740096607 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316753 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

5 ویژگی فلش مموری مناسب تلویزیون

اگر تلویزیون شما حافظه داخلی ندارد، به‌راحتی با استفاده از یک فلش مموری می‌توانید فضای ذخیره‌سازی اکسترنال را فراهم آورید. این فضا به شما اجازه می‌دهد تا فیلم و عکس‌های متنوعی را روی تلویزیون داشته باشید تا همواره‌ قابل مشاهده باشند. هم‌چنین شما می‌توانید موسیقی‌ها را روی فلش مموری ذخیره کنید و آن‌ها را با تلویزیون پخش کنید تا صدای بلندتری به شما ارائه دهد.

البته این امکانات زمانی فراهم می‌شود که یک فلش مموری مناسب تلویزیون خریداری کرده باشید. برای آشنایی با 5 ویژگی فلش مموری مناسب تلویزیون و خرید یک محصول عالی، فقط کافی است 5 دقیقه از وقت خود را به خواندن این مقاله اختصاص دهید.

ذخیره‌سازی غیر فرار؛ مهم‌ترین ویژگی فلش مموری مناسب تلویزیون

فلش مموری‌ها با حافظه NAND هستند که امکان ذخیره‌سازی لحظه‌‌ای را فراهم می‌آورد. برای مثال اگر تلویزیون شما از مدل‌های هوشمند است و در حال دانلود یک فایل روی فلش مموری هستید، به محض قطع شدن برق، ذخیره‌سازی متوقف می‌شود و فایل‌ها روی فلش باقی می‌مانند. توجه داشته باشید که برخلاف حافظه دسترسی تصادفی (RAM)، که داده‌های خود را هنگام خاموش شدن برق از دست می‌دهد؛ حافظه فلش اطلاعات را حتی در نبود برق نگه می‌دارد.

وقتی که در حال پخش یک فیلم یا ویدیو روی تلویزیون باشید، محتوای چندرسانه‌ای تا زمانی که آن را مشاهده کرده‌اید روی فلش ذخیره خواهند شد. به‌این‌ترتیب در زمان بازگشت جریان برق، از کاربر سوال می‌شود که آیا مایل به مشاهده از زمان قبلی است یا خیر! قطع و وصل شدن ناگهانی برق می‌تواند بسیار خطرناک باشد، از‌همین‌رو مهم است در زمان خرید به گارانتی فلش مموری نیز توجه داشته باشید.

دوام و کیفیت ساخت فلش مموری؛ نکته‌ای مهم برای خرید فلش مموری تلویزیون

بررسی دوام و کیفیت فلش مموری، یکی از مهم‌ترین موارد در لیست ویژگی‌های فلش مموری مناسب تلویزیون و فاکتوری کلیدی برای خرید فلش یو اس بی 2 یا 3 است. هرچه دوام فلش مموری بیشتر باشد، عمر آن نیز طولانی‌تر می‌شود و نیازی به خرید فلش مموری جدید در فواصل زمانی کوتاه نیست. علاوه‌بر این، کیفیت ساخت فلش مموری و برند سازنده آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. توجه داشته باشید تلویزیون‌ها به یک حافظه نیاز دارند که تعداد بالایی از چرخه‌های خواندن و نوشتن را بدون تخریب پردازش کند و حافظه فلش به‌‌صورت بهینه این عملیات را انجام می‌دهد .

سرعت پردازش و دسترسی فایل؛ مزیت فلش مموری مناسب تلویزیون

حافظه فلش‌های فلش به‌دلیل تکنولوژی ساخت، امکان دسترسی سریع‌تر به داد‌ها را فراهم می‌کنند. این سرعت برای تلویزیون‌های هوشمند مدرن حیاتی است؛ زیرا باید برنامه‌ها را سریع بارگذاری کنند و محتوای مورد نظر کاربر را پخش کنند. قابلیت‌ خواندن و نوشتن سریع حافظه فلش به تجربه کاربری روان‌تر و تماشای بهبود یافته کمک می‌کند.

به عنوان مثال، هنگام متوقف کردن پخش یک محتوای ویدیویی، حافظه فلش به‌سرعت تصاویر بعدی و فایل‌ها را اماده پخش می‌کند. این کاهش زمان بارگذاری، تاخیرهای بافر را حذف کردها و به تحویل محتوا صاف و بدون وقفه کمک شایانی می‌کند. عملکرد کلی تلویزیون به طور قابل توجهی بهبود می‌یابد و استفاده از آن ساده‌تر و لذت بخش‌تر می‌شود. برای تجربه این کاربری، مهم است که خرید فلش مموری را از مراکز عمده فروشی فلش در تهران که محصولات گارانتی‌دار ارائه می‌دهند انجام دهید.

مصرف کم انرژی فلش مموری‌ها؛ بهینه‌سازی مصرف برق تی‌وی

یکی از نکات مهم برای خرید فلش مموری تلویزیون، بررسی میزان مصرف انرژی است؛ به‌خصوص اگر تلویزیون شما برای چندین ساعت متوالی فعالیت دارد. فلش مموری‌ها نسبت به سایر حافظه‌ها از جمله درایوهای دیسک سخت، انرژی کمتری مصرف می‌کند. این فلش‌ها برای ذخیره‌سازی یا پردازش اطلاعات به دیسک چرخان یا سایر مکانیزم‌های مصرف کننده برق نیاز ندارد. این کاهش مصرف انرژی به کاهش مصرف کلی برق تلویزیون کمک می‌کنند و هم‌چنین میزان تولید کربن توسط تلویزیون را کاهش می‌دهد.

قابلیت سازگاری فلش مموری با پورت‌های تلویزیون

انواع فلش مموری با پورت‌ها و درایورهای تلویزیون سازگاری مناسبی دارند که سرعت و دقت مطلوبی ارائه خواهند داد. ازهمین‌رو تلویزیون‌های مدرن دارای پورت‌ USB هستند که امکان اتصال فلش مموری را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی فایل‌های چندرسانه‌ای مانند فیلم‌ها، موسیقی و تصاویر را از دستگاه‌های قابل حمل خود به فلش منتقل کرده و مستقیما روی تلویزیون پخش کنند.

فلش مموری مناسب تلویزیون باید سریع و امن باشد

دو عامل سرعت و امنیت در فهرست 5 ویژگی فلش مموری مناسب تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار هستند. سرعت بالا در پردازش فایل‌ها و داده‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا فایل‌های روی فلش در کمترین زمان پردازش و پخش شوند. هم‌چنین امنیت فلش مموری نیز تضمین می‌کند که اطلاعات شخصی و حساس کاربران در برابر دسترسی‌های غیرمجاز و تهدیدات امنیتی محافظت شوند یا به‌صورت ناگهانی فرمت نشوند. بنابراین، هنگام انتخاب فلش مموری مناسب تلویزیون، باید به دقت این دو ویژگی را بررسی کرد. البته خدمات پس از فروش و گارانتی فلش نیز اهمیت بسیاری دارد که در زمان خرید فلش مموری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49996 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/02/12 تعداد مشاهده: 125
کلید واژه ها:
سافت گذر